Friday my friend.

Hellooo :D
Måste bara säga att jag hade världens äckligaste mardröm inatt! Fiifaaan!
Aja, just nu sitter jag här med våran senaste och sista bilduppgift innan sommarlovet. Uppgiften är då att göra om ett rum , vilket man vill , hur man vill och sen göra rummet med hjälp av kartong. Man ska göra väggarna och sofforna och hela shitet man ska ha i rummet. Nästa fredag är de redovisning av den och det känns ganska suck för jag kommer ingenstans. Visst, de är ju skönt att man får göra exakt som man vill utan några om och men fast det blir jobbigt oxå för ibland torskar fantasin och man vet ite vad man ska göra. Som typ..nu ><
Jag vet att jag ska göra om mitt rum med tema lila..Punkt. Haha fyyfaen vad bra det här går!

Snart är det också skolavslutning , 11 juni. Och chaisää Jonathan fyller 18 dagen innan :o och jag känner mig ganska stressad med alla rester jag har , sjukt mycket rester. Jag har typ rester för 5 personer eller nåt. Vi med massa rester kan ite njuta än. Blääeh. Eller överhuvudtaget. Iaf när man heter Emelie. Helt otroligt att jag kan ha blitt så dålig i skolan :O bajs på skolan och bajs på lärarna. Dom är bara på en om vad man ligger efter med hela tiden..
Vet heller ite vad jag ska göra den dagen, alla lär väl vara nere i parken och supa som faen. Jag har inget bestämt än så det känns ju oxå redigt bra..


Jag har lust att åka till stockholm och shoppa nåndag (gaahhh) hahha :D nån som oxå känner lusten ? Säg till :)
Fritt fall har jag oxå lust med  :D min syster va där igår med sin klass, fett orättvist! Det är sjukt jävla kul där , skitsamma om det ite finns mycket eller är stort. Kul kul kul ! :D
I sommar måste det bli grönan igen :D


Helgen blir iaf plugga och försöka fixa klart redovisnings Power Point shitet om Brasilianska Karnevalen till lektionen på tisdag. Sen får vi se vad de blir av helgen, har inget planerat x)




Anyway,
Ha en trevlig helg :) <3

Kommentarer
Postat av: kiiim =)

jag vill till grönan med dig :) jag har aldrig åkt någonting där haha xD



vad gör du 2:a augusti? ;)

2009-05-29 @ 17:48:19
Postat av: katja

hihihaha:P jag vet inte jag hade lust att göra en ny och sen så ville jag göra en egen header eller vad det heter hahah:P halå vi kan ju åka till grönan i juni eller något ifall de blir kan det bli typ sista veckan i juni för jag fyller den 28 på, så kanske får money:Phihi<33 sen kan vi ju gå och shoppa också i sthlm jag har var sugen på de jätte länge haha

2009-05-29 @ 18:37:08
URL: http://caaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0