Kossor,hästar,skogar, insekter,kryp = SINGÖ.

Helgen spenderades ute på Singö & blev redigt lugn :)



Fredag: Johanna va hos mig och vi käkade gooood maaattt :D Sen skulle hon dra till sitt sommarställe ungefär vid Singö då hängde jag på :) fyfan för bussresan , heeeeeeel lång och de enda man såg vad skog skog och SKOG. Vi kom iaf fram vid nio till hennes föräldras husvagn. Eftersom alla ite skulle få plats i den, de skulle bli hur trångt som helst ju, haha, så fick jag och Johanna sova i deras stuga där varken el eller vatten fanns. Som grottmänniskor fick vi bo  ju med levande ljus och shiet. xD  De blev en del snack innan vi skulle sova & vi fick reda på när ålands färjan skulle åka :D myys :D De va ite så svårt att somna som tur va så sen blev re snark:D

Lördag:
Vi vaknade skit tidigt , typ vid 9.00 -.- Ålands färjan åkte vid tre så vi hade absolut ingeting att göra på några timmar. Mycket snack,spel och ätbara saker blev det då, Haha x)
Klockan två började familjen Jansson sin bilresa mot Grisslehamn där de en timme senare skulle bli båååt :D
Väldigt nice på båten vare & Simon och Johanna köpte hur mycket godis som helst. Nästan lika tjocka som jag ju :)
Efter båten blev re pizza :D och sen kom vi hem vid tio typ. Då hade vi noll att göra så jag & Johanna cyklade ca 8 km, faaen vad jag hade ont i röven efter de. Sadeln va hur hård som helst och mina ben räckte ite ens ner så jag fick cykla skit konstigt. Livet är ite lätt när man är liten -.-
Kvällen blev SPEL SPEL OCH SPEL. Sen snark igen :)

Söndag: Sista dagen ute bland kossorna och dagen började med att Simon och Johannas pappa slog på fönstret vid stugan så vi vaknade. Höhöö , ite kul att vakna så :o
Vi hängde med Johannas pappa och Simon ut och fiska efter de. Guuuhh. Fiska är tråk :D
Hemresan kände som en jävla evighet men det va kul och mys helg :)
Bilder kommer kanske sen om jag orkar lägga ut :D

SNIPP SNAPP SLUT SÅ VA HELGEN SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0