Roligaste fotolektionen sen vi började med kursen.

Fett kul det var igår på fotolektionen. Vi har fått en uppgift som är att fota 3 bilder och göra reklam för det vi har fotat på dom 3 bilderna. Jag hade absolut ingen arne om vad jag skulle göra , först tänkte jag göra reklam för donken, de är ju ändå mitt andra hem men hade inga pengar för att kunna göra som jag ville så det gick ite. Sen kom Viola på en bra sak, vi kunde göra reklam för GeBlod.Nu eftersom hon ändå är blodgivare :) då gick vi till bildsalen och hämtade Selin som skulle vara med i bilden. Hon fick lägga sig på en kant av skolvägen och lite framför henne la vi en tampong. När vi va klara gick vi till media och la över bilderna på datorn och gjorde om med text och shiet. Vi skrev "ibland räcker det ite till......" och sen GeBlod.Nu en bit under, orka förklara vad vi menade. Hahaha!
Våran fotolärare tyckte de va skit bra och gav oss jävla massa beröm, men de roliga va att han kollade på bilden i typ 10 min och sa
- Det ser ut som en jätte stor tampong, man skulle kunna misstolka de och tro att de är en men det är ändå ganska häftigt bild.

HHHAHAHAHAHAHAHHA  jag föörsööökte som faen att håålla mig från skratt!!! vi trodde seriöst att han drev först men det gjorde han ite, han hade ite fattat att de VA en tampong, hahahha :D
Sen skulle vi lägga ut bilden på skrivbordet så han kunde hjälpa oss att skriva ut den så letade han och letade i typ 5 min efter bilden när den låg precis där han kollade, precis där musen pekade. Hahahah ahhhhh iihhhhhh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0