Jag hatar måndagar!

Ja ,vad ska man säga..Skolan har börjat på riktigt & jag är så sjuukt jävla trött. Eftersom jag har helt vänt på dygnet och gått och lagt mig vid typ 4-5 den sista veckan på lovet så har jag blitt ganska van nu.
Iförigår fick jag för mig att det fanns vettiga konversationer på msn och fick sen för mig att kolla på film typ 4 på natten , sen fick jag cp-samtal (men de va trevligt, tack!) , med gråten i halsen , så det blev ite sömn förrän vid 6. Och igår låg och jag stirra upp i taket till ungefär 3 och räkna får typ..hahaha, Reeedigt seegt !

Imorse skulle jag har gjort en sak men det gjorde jag ite för det är så typiskt mig att skjuta upp allt och hoppas på det bästa -.- Skytten är de lataste stjärntecknet & eftersom gud hatar mig så blev jag ju det o:
Men jag ska göra't. För min egna skull, någon gång måste det bli bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0