I brist på annat.

Ta fram din mobil;



Namn 7 - Alexander R
Är han/hon kul? - Ja det kan hända..
Har du kramat personen? - ..
Minnen med personen? - Haha, mest massa fyllesamtal.. hahaha xD


Namn 9 - Alexandra :)
Var träffades ni första gången? - Haha, hm.. Jag tror det va typ på Roxanas fest jag la märke till henne :)
Är personen viktigt för dig? - Hm, känner ite henne så bra men hon är sjysst som faan :)
Sista bokstaven i personens namn? - A ?! :p


Namn 14 - Ann
Flicka eller Pojke? - Kvinna..Haha
Älskar du honom/henne? - Men gåå, det är en lärare jag hade i inför körkortet kursen..haha
Har du pratat med personen i telefon? - En gång när jag skulle veta en sak, haha,


Namn 15 - Anton.
Hur länge har ni känt varandra? - Lite mer än ett år..
Har du kysst honom/henne? - Yes I have xD


Namn 16 - "Hasse", hahah.
Är hon/han vacker? - Men jaa, fett snygg är han..;D haha
Är han/hon upptagen? - Ja, han är tsm med min mamma? hahhaha


Namn 20 - Camila
Är ni släkt? - Nej, barndomsvänner :)
Hur är han/hon till sättet? - Vääääääldigt glad och pratsam :D
Känner du honom/henne bra? - Jag gjorde de bättre förut, tiden förändrar människor ibland you know..


Namn 22 - Chanty
Har du sänt personen ett sms? - Jaa massa.
Är det en tjej? - Ja det är en liten pluttis tjej :D
Går personen i samma skola? - Nej det gör hon ite :)


Namn 25 - Din mamma (Roberth)
Hur gammal? 18 :)
Bor? - Kommer ite ihåg va det heter? hahah xD
Hatar du personen? - Neej men han är skadad :)


Namn 28 - Egon
Har du besökt personen? - Kanske jag har.
Är han/hon trevlig? - Njaa, han är lite dryg ibland :)
Vad börjar hans/hennes namn med? - E?! :P


Namn 30 - Erik
Har du kramat henne/honom? - Ja det har jag, haha :)
Har du sett personen full? - Ja, jag har festat med honom xD
Är personen äldre än du? - Nej han är ett år yngre :)


Namn 33 - Grisungen (Victor) :D
Är han /hon vacker? - Haha han är väl söt :)
Minne av personen? - hahahhahaha! Hm..:D
Har du hennes/hans msn? - Japp det har jag :D


Namn 35 - HEM , Mitt Hem nr..Hahha
Står han/hon nära dig? - Neej bara min säng, den är viktig <3
Har du kramat personen? - Ja varje dag kramar jag mitt hem? xD
Har du varit förtjust i honom/henne? - Verkligen :P hahaha


Namn 36 - Hem E, (elvis hem) hahah :D
Beskriv med ett ord? - Bäst! <3 :)
Bor personen i huvudsstadsregionen? - Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ? :D
Har du sett honom/henne i en dröm? - Ja i massor av drömmar :D


Namn 39 - Jennifer
Första tanke? - Psykbarn :D
När träffade du senast personen? - Hm..det va ett jävla tag sen asså, hon flyttades och grejer :/
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - av henne kanske? :p

Namn 45 - Katja mannen , hahah :D 
Kramat personen? - Jaaaa :)
Kysst personen? - Men kom då katja! hahah :D
Sista bokstaven i namnet? - a?! :P


Namn 51 - Marcus
Träffat personen? - Yes I have :p
Strulat med personen? - Hm.. :p
Skickat sms till personen? - Jaa ^^


Kommentarer
Postat av: Wiz

Tjabba, hur står det till ? :=)

2010-07-02 @ 01:41:14
Postat av: Olivia =)

Jag ville säga att jag älskar dig med hela mitt hjärta...Nu eller alltid =)

2010-07-11 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0