11 april 2011 <3



Haha döör lite.. Våran första pussbild :)
Jag kan inte fatta att det har gått så snabbt så att det redan har hunnit bli ett år idag. Det finns ingen som dig, jag fattar inte att du orkar med mig fast jag är som jag är. Ända sedan den där dagen när vi träffades för första ggn så har du alltid varit snäll och behandlat mig med respekt. Du är ingen sånhär som beter sig som en idiot bara för att du tror du e mer värd, du e ingen som kaxar hela tiden och e allmänt jobbig utan du e den perfekta killen. Du e precis som man vill att en kille ska va.


 

Tack för att du är den du är ♥


Kommentarer
Postat av: Elvis

Awwwwwwwwwwwwwwwweee<333 Jag älskar dig så mycket min älskling<3

2011-04-12 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0