.

Tumblr_lj0adjwsgf1qhmh96o1_500_large


Kommentarer
Postat av: Elvis

Hej älskling<3

Jag hoppas att allt går jätte bra med projektet, jag vet att du kommer få ett bra betyg på det för att du är bäst i hela världen:D. Jag sitter här och tänker på hur glad jag är att du är min flickvän och min bästa vän<33 Vet inte hur jag skulle klara av dagarna utan dig i mitt liv. Tänk att det var ett helt år sen när jag stod för första gången i stockholm T-central och väntade nervöst på dig, Jag kan helt ärligt inte fatta att det har gått så snabbt, vi har upplevt så mycket fina saker tillsammans. Mest kommer jag komma ihåg när vi kollade på stjärnorna i kreta och såg massa stjärnfall<3 Vid den stunden inser man att man har allt man någonsin önskat sig, Du är en helt fantastisk person som får mig att skratta varje dag, du får mig att e varje morgon och kväll, du får verkligen hela världen att skina:D<3 Varje gång jag ser in i dina ögon så ser man vilken stark person du är, att vad som än händer så kommer vi vara tillsammans och klara av det, För första gången i mitt liv så kände jag att man inte behöver någonting mer än dig i livet för att man ska må bra<333 Dagen då vi firade jul i malmö så kändes det så bra, Alla var glada för sina julklappar men min lycka och glädje satt inte i presenterna utan i dig, Jag är så tacksam att du är en del av mitt liv och att vi får uppleva jätte många år tillsammans för det är allt jag drömmer om. Många människor sätter värde på pengar och jobb men för mig är du det viktigaste, jag vill få dig att känna att du är trygg med mig och att du är hur lycklig som helst<3 För om jag kunde så skulle jag ge dig allt i världen för du är en person som förtjänar det, Du har ett hjärta av guld som ingen annan. jag hoppas verkligen att man får uppleva att vi blir gamla tillsammans, vi sulle vara dom häftigaste gamlingarna någonsin hahaha<33333333333Jag älskar dig så sjukt mycket av hela mitt hjärta och jag hoppas du vet att jag aldrig någonsin kommer att lämna dig för du är mitt hjärta älskling<3 Jag vill tacka dig för det bästa året i mitt liv.Jag vill aldrig att du förändras för du är den finaste och vackraste personen som jag någonsin känt. JAG ÄLSKAR DIG OCH PUSSAR DIG ÖVERALLT OCH MEST AV ALLT LÄNGTAR JAG TILLS DU ÄR I MIN FAMN IGEN<3333333333333333333333333333

2011-04-10 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0