I couldn't care less.

Vart man än hamnar, vilka man än lär känna eller träffar så finns alltid människor som har nåt emot hur du klär dig, pratar , dina åsikter, dig som person eller andra personligare saker som gör att de människorna beter sig som fittor mot dig. 

Jag har levt för länge och träffat för många såna personer för att kunna ta åt mig av sånt. Man ska aldrig bry sig om såna personer, det är bara slöseri med tid. Varför ska man bry sig om nån som har så dålig självkänsla så att den behöver trycka ner andra för att känna nåt värde i sig själv? PALLA.
Avis-sjuka göra människor störda. Avis -sjuka ger människor svårigheter med att kunna vara glad för andras skull.
Du vet själv vad du är värd och människorna som du betyder mycket för gör också det. Ingen annans åsikter behövs förutom dem som betyder nåt.

Istället för att bry sig om alla som har nåt emot dig ska du istället vända det och bara visa att du e så jävla mycket bättre än alla som snackar skit och behandlar dig som skit.
Alla som inte tror på dig, som skrattar åt dina fel, som klagar på dig, som hela tiden visar att dem inte vill ha dig nära, som alltid vill vara centrum o visa sig vara bättre, alla som skrattar åt din stil,
alla dessa personer kan äta röv.

Många tror att bara för jag är snäll så låter jag alla vara precis som dem vill mot mig. Haha, snälla, bara för att man är snäll så betyder det inte att man är en idiot.
Ända sedan jag va liten så har jag aldrig brytt mig om personer som inte vet hur man ska vara som medmänniska. Ord, åsikter, kommentarer från idiotiska folk kommer in i ett öra och åker ut i det andra örat några sekunder efter. 
Det är så det borde vara för alla, ingen ska ta ngn skit från ngn och inte heller bry sig om små äckliga myror som tror sig ha en krona värd 95776940305885 miljoner kr på huvet. Idioter finns det överallt och deras omgivning är kanske störra, bättre, flashigare men deras hjärta är lika äckligt som alla bajskorvar i bajsmuseumet som jag ser påväg hem från busstationen då och då. Och det roligaste är att i slutändan är det inte du som står där ensam utan ngn vid din sida utan neej, det är alla idioter som haft ngt emot dig. Tiden visar alltid hur människor är i slutändan :)


Tumblr_ljsi5w99ph1qbpdsro1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0