JA jag är irriterad.

Jag hatar när jag inte kan sova ut ordentligt (SOM IDAG?!) för att en av mina "grannar" som bor ovanför är ett socfall som inte har nåt liv och alltid stör med massa ljud. Allt från tidigt på morgonen till sent på natten när men egentligen borde sova.

Hon är en kvinna som får mig att på 2 saker. 

För det första så är hon svensk. Det är kul hur 90% av alla svenskar säger att det är invandrare som alltid lever på soc och inte har jobb och bara skaffar barn och e hemma. Asså hahaha.. De människorna borde komma till området där jag bor. 90 % av alla som bor här är svenska socfall som bara skaffar barn för att aldrig mer behöva jobba, dem har inget liv och barnen är alltid skabbigt klädda osv. Dem har ingen respekt för någon, dem plockar aldrig upp efter sina hundars bajsäckel, dem tar aldrig hand om sina barn, dem är uppkäftiga mot allt och alla och tror att det finaste som satt sin fot på jorden är dem. Haha herregud.

Sen får hon också mig att tänka på riktigt dåliga föräldrar. Jag hatar när folk skaffar barn bara för att, utan nån speciell anledning. Jag tror att hon e en av dem. Varje dag vaknar man till att hon skriker på sina barn att dem är dumma i huvet och annat skit. Jag fattar inte. Det är nog inte lätt att vara förälder men man ska aldrig skaffa barn om man inte känner att man vill ta ansvaret och ge dem den kärleken ett barn ska få. Det är barnen som får lida och just därför blir jag skit irriterad på människor som skaffar barn bara för att killen ska stanna, bara för att få mera bidrag, bara för att dem inte visste vad SKYDD betyder. 
Ett barn är ingen leksak, det är inget du bara kan slänga iväg när det passar dig. Alla föräldrar som är alkisar, knarkare, olyckliga, felknullade, jag fattar inte varför dem utsätter ett barn som aldrig gjort något för sånt skit. 
Dåliga föräldrar ligger långt upp på min bajslista.. Hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0