Dag 15 – Mina drömmar.

Drömmar....
är till för att förverkligas sa någon till mig. Jag håller helt med denna någon, men det finns alltid drömmar som känns längre bort och drömmar som du känner att du kan uppnå. Vi måste ju va ärliga. Man ska aldrig sluta kämpa för en dröm men vissa är lite svårare att uppnå.

Den 10 juni 2011 kunde jag bocka av en av mina många drömmar. Att bli klar med skolan. För många är det en självklarhet, en sak man bara gör och inte har värsta drömmen om. Men för mig har det inte varit så enkelt. Jag vet hur jag funkar och jag har verkligen inte haft det lätt med gymnasiet. Jag visste att det skulle bli kämpigt för mig att klara av skolan utan att skita i den. Med ett ostabilt psyke, ingen som tror på en bara för att man har vatt på ett visst sätt förut och en hel del skit varje dag , asså det är inte lätt. Men jag tog tag i det, jag kämpade för mig själv och klarade det. Med 2650p fick jag mitt papper med slutbetyg & fifan vilken känsla!

Även när jag hade haft min korsett i ca 2 år och skulle få ta av den så hade jag uppnåt en dröm. Det var jätte kämpigt med den drömmen också men jag klarade det!
Drömmar behöver inte vara värsta grejen, det är något du har för att stärka din styrka inom dig och ta en väg mot något som gör dig lycklig. Om inte hela drömmen så en del av den!

Jag älskar att drömma. Jag har många drömmar. Det skulle ta tusen år att skriva om allting jag drömmer om. Vad man än väljer att göra så får man inte glömma bort sina drömmar. Inte ge upp drömmarna. Utan drömmar så blir ditt liv som ett vitt papper, du vet inte vart du ska börja eller vad du ska göra på pappret.
Jag blir så rörd när jag får höra folks berättelser om vägen dem gick till deras dröm. Bland det finaste som finns är folk som följer sina drömmar.


1345688848_5_es9f_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0