Dag 14 – Dåliga vanor och laster.

Jag vet nt vart jag ska börja, har en heeeeeeeeeeeeel del dåliga vanor. Nt alla får stå med här, man måste ju verka bättre än vad man är :D hahah..
Hm..
- Jag svär ofta. Kan inte låta bli.
- Skjuter alltid upp allting som jag inte orkar göra fast jag måste. Speciellt träning, vem orkar?
-
Kollar filmer på kvällarna fast jag e sjukt trött alltid. Fan va kul dt kan bli, pratar i sömnen mkt ibland.
-
Hatar att gå upp på morgonen så jag ställer klockan på 10 min tidigare än jag ska gå upp för att kunna vakna till, byta om snabbt och lägga mig i sängen igen en stund till. HAHAHAH, garvar åt mig själv varje gång :D
- Jag äter för mkt skitsaker. BIG MAC och grejer. Nt bra :)
- Gillar jag inte någon så har jag lätt för att visa det. Det kan va dåligt av mig, men visar du inte respekt varför ska jag det?
-
Har svårt för att ta åt mig och va allvarlig när man säger något snällt. Känns som livet är för kort för att vara allvarlig, hahah..
-
Chillar fööör mkt ibland. Haha, gillar inte press,stress och tjafs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0