Tight.

WIHUU! Nu är jag äntligen klar med svenska B också. Fick slutbetyget VG :D 
Fifan va shööööönt det känns att jag har fixat det fastän alla trodde jag inte skulle det :D FUCKYAH! Det sitter ba i sin egna vilja o det fattar inte folk.
Känslan när ingen tror på dig och du lyckas ändå. Haha, precksis :)

Idag har jag varit på en 4-timmars kurs om ergonomi, 12.30-16.30..Hur man ska stå, lyfta, bära , vända , förflytta osv i det jag ska sommarjobba med. Sjuuuuuuuuukt segt och tråkigt men mycket lärorik ^^ 
Knasigaste va ändå de typer av personligheter som söker sig till detta jobb. Sick. Bara speciella eller surkärringar xD
Haha, aja mina shära barn nu ska jag dra ut en sväng med min blatte Adelina :D

Ha en trävlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0