Dag 06 – Om det här vore min sista dag.

Haha.. Vilken jobbig!

Om det här vore min sista dag så skulle jag... börja dagen med att dra till donken och äta en stor fet och mumsig big tasty eller kanske 2. Jag skulle njuta av varje liten minut eftersom det skulle va min(a) sista hamburgare :( 
Efter att ha suttit där och njutit i iaf 2 timmar så skulle jag hämta min bok som jag har skrivit om allt inom mitt o Elvis förhållande sen vi blev tillsammans och ge det till honom. Till det skulle jag baka en skit stor tårta med ett stort hjärta av choklad i mitten och en elvis gubbe från nåt konditori hahaha och orangea rosor för att det är kul att alltid göra tvärtemot va alla gör :D ..
Jag vill ju aldrig att han ska glömma hur mycket han betyder för mig och även om jag skulle dö så får han inte glömma vilken värdefull person han är :)

Jag skulle avsluta min dag med att bara ta mig själv till ett ställe med djur, som skansken eller kolmården. Jag har alltid tyckt att det är kul med djur. Och man mår så jävla mycket bättre bland djur än bland det puckade samhället och många idioterna som finns väldigt många gånger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0