And I still can!

Det känns fett skönt att va hemma och kunna träffa mina älskade syskon, Denise & Nikolas. ♥

Mindre roligt att skolan har börjat nu... Elle dt va vad jag och Selin trodde, HAHA! Det va ingen skola idag så vi chillade på norrtälje city :) Jag köpte en BH för första gången på hur länge som helst. Jag har bara 2 st och det är katastrof när man har bröst! Orken att köpa mer har aldrig funnits just för att det är sååååååååååååååå dyrt med BH:n. Jag köpte en idag iaf, shiiit vilken BH hahaha.

Jag hittade vääärldens sötaste jesus-sandaler (eget ord) på skoman oxå som jag kanske ska köpa, haha ! Jag som annars hatar såna sandaler, men dem hade pärlor o färger, precis som jag gillar't :)

Yaya, nu ska jag sitta och utmana mig själv med en ny sak jag ska testa inom virkning och så ska jag hålla på att förberedda inför våran redovisning på fredag ,trööökigt men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0