21:a maj 2011 <333333333


Det känns jävligt demprimerande att jag har så mkt saker att göra i skolan så jag inte ens hade tid att leva idag heller. På min Johännas födelsedag. 20-års dag.
Sånna här stunder får mig att önska att jag aldrig hade gått det där 4:e året. Samtidigt som jag e fett ledsen att jag knappt har nån tid att leva så blir jag glad när jag ser denna bilden. Den påminner så mkt om våran vänskap, jag kan inte minnas en enda gång vi har träffats och inte skrattat. Vi har gjort så mkt tillsammans, så mkt som jag aldrig kommer att glömma ♥
Jag kan inte fatta att den här underbara människan redan har hunnit bli 20 år!!
Äkta vänner är inget jag tror på, det är svårt att hitta. Men den här cheyen är något helt annat! :)
Det finns ingen i hela världen jag litar på som jag gör på det här cpbarnet <3


















Jag kommer aldrig glömma när jag va packad, jag va halft borta och ändå försökte du se till så att jag inte gjorde nåt dumt, inte många hade ens brytt sig. Jag kommer aldrig glömma när jag fyllde 18 år och du kom hem till mig med en tårta du hade bakat själv med nummret "18" av marsipan längst upp, jag menar, grattis är bara ett ord :)
Jag kommer aldrig glömma när jag stod där med mina 11 ign och du va den ENDA som fortfarande trodde på mig. Du skrattade inte, du jävlades inte, utan du trodde jag kunde klara det ändå.
Jag kommer aldrig glömma när jag mådde jätte dåligt i några dagar och du ändå försökte få mig att se fram emot nåt så du räknade upp massa bra och roliga saker vi skulle göra.
Jag kommer aldrig glömma när du blev ledsen för en grej jag inte kunde komma på och kom hem till mig helt tårögd för att du verkligen ville att jag skulle komma på det.
Jag kommer aldrig glömma allt vi har pratat om som kommer ligga nära mitt hjärta under hela mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0