Fuck it

Det är lätt att klaga på nån annan när man inte vet hur den har det.
Det är lätt att att vara elak mot nån annan bara för att man själv mår dåligt.


Jag fattar inte hur länge du ska hålla på och klaga. Ingenting är bra, inget val är ett smart val utan allting är alltid fel. Fel , fel och fel.
När fan ska ni nöja er? Varför är det alltid jag som måste va mogen och inte bråka? Varför ska allting hela jävla tiden vara mitt fel? Det e bara jag som har brister, det är bara jag som gör fel saker och säger fel saker, det är bara jag som är dum i huvet och blir arg. Du är ju från en annan planet, så du blir aldrig arg..säger aldrig dumma saker right? Asså jag e så jävla trött på er.
Ni kan fortsätta leva i eran jävla rosa bubbla där bara jag gör fel, jag orkar inte bry mig. Det jag gör för er räknas ändå aldrig.
I slutändan har man bara sig själv för folk har lätt för att öppna käften och svårt för att finnas där när det behövs!




2iuooco_large

Kommentarer
Postat av: angelica

Sööötnos! Du är värd så mycket bättre än folk som klagar på dig. Du är värd folk som behandlar dig med respekt, du är värd allt fint här i världen. Glöm aldrig bort de.

2011-05-05 @ 21:55:53
URL: http://amps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0