Johanna är bäst i världen! Enligt henne själv då hahah:D

Idag var den bästa dagen ever. Jag och E tog årets första glass:D:D:D:D:D äntligen.. Bättre sent än aldrig  som man säger::D:D mohoahahah / Johanna :)


Hööhhö. Jag sitter här med Johanna just nu och käkar choklad :D aldrig kan man tro att Johanna är så tjoock av sig :D hahaha..
Idag har jag chillat med Johanna. Vi har svullat och svullat och svullat och..BASKET :D det gick ite så bra med det. Jag tror de var för länge sen jag körde basket mkt så jag börjar bli dålig :O måste börja träna mer på basket! :D
Och det fett jobbigt med all jävla pollen. Jag snorar och hostar och det kliar i mina ögon 24/7. Igår blev de så mycket så jag fick typ as feber. Eller nåt. HATAR POLLEN! HATAR ATT VARA POLLEN ALLERGIKER!

Jag längar verkligen ite till skolan imorgon. Det känns som de borde vara lov nu . Alla andra har ju lov! -.-
Ett 3 månaders lov skulle ite skada. (jaa jag kan fortsätta drömma, jag VET xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0