Du kan vara lugn, det blir aldrig som du tror.

Heeeeeejj hoppp gummiii snoooppp! :D
Ni kan ite ana vad vi gjorde igår på idrotten. Jo, vi hade....GYMNASTIK! När läraren först sa det så fick jag typ gamla gummor som har fula kläder på sig och ska göra "gymnastik" i huvet men nae det var plintar, hopp, hjulning och massa sånt. Fifaen vad jobbigt det var. Ite nog med att vi fick ha lärarar kandidaten igen som var hur damp som helst om man ite gjorde som hon sa och försökte, vi fick också ganska svåra och jobbiga övningar att göra.
Vid flera tillfällen fick jag känslan av att min arm hade gått av eller mitt ben.
Buuuhhh! Inget jag vill göra om igen assså.. Jag har ont typ överallt nu , på dom
konstigaste ställena :o PASS PÅ GYMNASTIK!  Never again!

Eftermiddagen blev helmys. Jag träffade Sofia plutt <3 och vi gick runt på stan och snackade massa om allt möjligt, I like :)
Ett par skor blev vi kåta på också :D hoppas hoppas hoppas hoppas jag får 200 kr för jag vill ha dom :D Sötaste skorna! <3 tiihiii ;D hoppas hon också får de (a)

Jag fick världens bakryck på bussen hem så det blev typ kärleks mums när jag kom hem :D mmmm! Eftersom Picko broder satt med mig och åt pannkakor så hjälpte han mig också med att baka :D  Guullee :*
Han ville försöka hela tiden och sa att han kunde ALLT :D hahahah..

Fick bästa smssvar igår också. Faen vad glad jag blev. Och lättad. Det känns som det här kanske kommer gå bra.
Tack tack tack tack tack tack tack tack !
- I'm liking this.

( goooodasteee :D )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kommer gå bra sötnos? :D <3

2009-04-01 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0