Sometime love isn't enough.

Måste börja med att få klaga liteee.. JAG HATAR SKOLAN! ÄR SÅ JÄVLA SKOLTRÖTT!! SKOLAN ÄR SÄMMZZTT! AHHHHH!!!...så nu är jag klar :D 

Jag fixat såndär tid för gynundersökning, det blev imorgon halv 3, Haha faen vad konstigt det komma kännas, liksom ha någon där som kollar om ens..ja..underliv..är bra xD hahaha. ahhhh.. Jag funderar på p-stav istället för med p-piller glömmer man ju ibland och så. Men jag vet ite. Fattar re ite x)

Imorse hade vi NA i engelska i 100 min oxå, det gick bra men jag skrev för många ord och vet ite riktigt om jag ens fattade själv vad jag tyckte och skrev om, men det går nog bra, vi hoppas på det iallafall :) De var iaf jävla jobbigt att sitta sålängeee och att det skulle vara handskrivet oxå, inga datorer detta år, orkaa liksom. Så satt jag där och hade svårt att andas , suger rejält att vara pollenallergiker . Jag vill ite vara re . Typiskt min otur...buuuhuuu :< Och min engelska lärare blev fett sur för att jag ite hade någon penna och fråga henne om jag fick låna en. Jevla....! säger ju re, skolan och lärare. BLÄ! Lärarna borde vara yngre och ite jevla gubbar och gummor som snart fyller 55.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0