SL...ampa

Seriöst, jag hatar Hatar HAtar HATAR bussarna som går från Norrtälje och Sthlm mot Rimbo plus Uppsala bussarna!
Det började med att jag missade bussen från Mörtstigen (utanför södertälje) till Södertälje Centrum (jaa jag var i södertälje igår) och dom går varje halvtimme så hela min plan blev fel!
Eftersom jag skulle vara hemma klockan två hade jag räknat ut exakt vilka bussar och vilken tid för att vara hemma två men sen missade jag ju den första bussen...Mja då kom jag till Sthlm mycket senare än planerat och INGA bussar till Rimbo gick förrän tre , fyra. Aaahhhh blev faen redan då fett irro. Men tog iaf en mot Norrtälje (för dom går ju typ heela tiden) och gick av i söderhall.
Bra! tänkte jag. Jag kanske ändå skulle hinna vara hemma två ändå..Joo men tjeenaa..OFC (typiskt min otur, när får jag ha tur liksom) ..Ja...Då går det INGA bussar mot Uppsala eller Rimbo så jag sitter där i typ en timme, helt ute i tjottjahajjtiii (söderhall) och inga bussar kommer...
FAN VAD SUR JAG HAR BLITT DÅ..
Ite nog med det, min mobil DÖR! Hur skulle jag kunna höra av mig hem eller kolla klockan? Visste faen ite ens hur mycket klockan var när jag satt där. Om jag hade haft någon nära mig då hade jag nog dödat den eller något åt de hållet. Så jävla lack jag blev. Att bussarna ite går som dom ska för de är lov?! Pffftt!
Nu har jag lust att skriva ett fett tjockt brev till SL om hur sämst dom är och att även om Rimbo är en bondgård på 4 kvadratmeter så borde de ändå go bussar OFTARE för folk bor där. Faktiskt! SL in my ass asså..
Som tur var kom ljuset i mörkret, som de oftast gör..Och en buss , vettefaen vart den kom ifrån, men det stod RIMBO på den och jag var nöjd. Typ.

Det känns som det har blivit mycket tjafs om bussar skrivet idag men jag blev ba så jävla lack. Länge sen jag blev så arg..hööhhöö (a)

Annars var det mys i Södertälje :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0