Saker du ite visste.

* Jag har försökt ta mitt liv.
* Jag har egentligen ingen familj (lång historia)
* Jag litar ite på någon.
* Mitt mellannamn är skit fult & jag hatar det :D
* Jag tror ite på kärlek vid första ögonkastet.
* Jag har aldrig haft en utländsk pojkvän ( haha xD )
* Jag är så jävla mkt starkare än vad någon tror & vet om (men jag berättar ite för andra vad jag har gått igenom/går igenom för att jag hatar när folk tycker synd om en ;s)
* Hela min släkt finns i Chile </3
* Jag suckar varje gång jag ser en fjortis. Hahaha (Y)
* Jag har skärt mig.
* Jag hatar när folk dissar sms eller är sega på att svara x)
* If you don't care, I care less.
* När jag va yngre var jag grym på att dansa salsa :D xD


- För att INGEN/INGET är perfekt....

Kommentarer
Postat av: Divino10

Fan vad du verkar ha en underbar personlighet =)



2009-08-11 @ 19:04:29
URL: http://moqdad.alsaaid.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0