Same shit different days.

Efter lite jobbande med rester drog jag och Selin och köpte skolgrejer, block (LILA :O :D) osv.. Jag köpte oxå klistermärken med kossor på som jag ska ha på mina block och skratta åt, haha x) man måste intala sig själv att man e taggad på skolan & försöka göra det roligare än vad de är (fast de ite är kul alls) :o
Nu har vi oxå satts ihop med musikarna så vi heter numera ES07, bläääääääääää :D

Jag måste erkänna att jag saknar att prata med en viss person.. Fy faen vad tomt det känns utan :/ jag saknar varje dag.. </3
Så länge man släpper dom tankarna så "finns" dom ite där, men ibland kommer dom fram.. som idag. Suck.




puzzilago...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0