Tell that someone that you love just what you're thinking of, if tomorrow never comes.

Heeejöh :)
Jag sitter och kollar på min syster som..Läser En Bok. Haha tönt! :D och lyssnar på musik :)
Idag har det varit skit väder nästan hela dagen ju ;s va och bada lite på förmiddagen men de va ju skit kallt och sen börja de regna. BLÄ.
Anyway imorgon ska mina nails bli fixade av mammas jobbarkompis Johanna, dom håller bara i ca 2 veckor men det ska bli nice att testa :) skolan börjar ju ändå snart så kan ite ha dom för länge. Estet och nagelförlängning går ite ihop nånstans liksom ^^ att dreja med typ långa naglar? Njaa tror ite de :D

Jag är oxå ganska glad för att Hasse har sagt att jag ska få en present av honom som jag kommer gillar jätte mkt och nåt jag velat ha. Känns ju kul ! :D (Hoppas det ite är nåt helt värdelöst bara) xD


Puzzilago <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0