Hasta cuando?

Heejsan :D
Jag har varit och fixat naglarna hos Johanna nu :D Första hon sa när jag la fram handen ; "De här va ite stora händer ite"  haha xD  De blev as ballt & jag fick en LILA pärlgrej på båda tummarn (mkt finare än på bilden, blev skabb :p) (Y) Jag valde oxå att göra dom lite längre än "vanligt" men de blev bra iaf tycker jag :D De enda negativa med dessa naglar är att man måste va så försiktig, jag känner mig som en jävla "ånej-jag-bröt-en-nagel" - typ plus ett barn för man måste ha hjälp med vissa saker 0.0 men dagens kram till Johanna asså , fett snäll som gjorde det och ite ens för mkt pengar! Jag blir så glad av sjyssta personer, som de knappt finns kvar av nuförtiden ^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0