The Voice 09.

Hej alla glada :D
Igår blev de The Voice 09 :D Det va sjukt jävla roligt med all skön musik och att dansa och skrika , vaknade med lite rostig röst med :D xD Men (as always) så va de några jävla idioter , ett gäng albaner (med attitydsproblem) som kom dit och några av dem va fulla så dom kastade sig i publiken och försökte trycka ihop alla i publiken. Det kunde ju ite hända nånannanstans än precis DÄR JAG STOD -.- Det blev såååå jobbigt för man tryckte ihop som faen och föll nästan ihop i värmen bland alla. Jag ramlade nästan ner på marken oxå så jag fick damp och skrek så mkt jag bara kunde på en av dom, hahahahaah han blev så jävla sur och ba "det är ite mitt feeel, det är ite mitt feel" >< värst av allt va att de hände, PRECIS när PACHANGA va på scenen -.- så jag hann ite fota  eller spela in eller nåt! Faen vad lack jag blev :o
Men jag hörde iaf ;D haha!
Lätt att jag ska dit nästa år oxå, även om de va lite jobbigt, för de va sååååå kul :D


puzzilago <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0