Om du dör före mig så får du vänta vid grinden.

Jag vill så gärna ha en ny piercing! Antingen vid läppen kanten men de är jag ite så säker på för det kanske se skit knas ut pga att jag har så stora läppar  :o eller i tungan med ett hjärta eller smiley som ring :D
Tattoos vill jag med ha :D jag har vela ha de fett länge, sen jag va liten :) På handleden ska det stå Denise och på magen Amore eller en fjäril :D
Min näspiercing funderar jag på att ta bort och låta hålet växa igen (hahaha) , den är ite fin längre & borde köpa ny ring grej men hinner aldrig göra det ><
Men de är så jääävla dyrt att göra och jag som är pank typ hela tiden. Får faen ta och spara lite pengar nu så jag kan göra't :D fast lite rädd för att det ska göra redigt ont är jag :o tänk om jag typ ångrar mig sen mitt allt för att de gör så sjukt ont , då kan man ju ite baa " neej jag vill ite mer nu" .. hahah xD
Här är iaf dom jag gillar just nu;

      
  

Får se om det blir nåt sånt men tattoo och ny piercing ska det iaf bli, de har jag bestämt :D

puzzilago <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0