Another day in paradise.

Solen skiner ffs :D
Jag har varit och badat idag :D eller nja..mer :( för det va såååå fuckkiinng kallt i vattnet, iiissss. Men min kära Denise tvingade mig att bada ändå och när Johanna och Julia kom blev re soola. Inget jag behöver egentligen för jag är väl redan osynlig på kvällarna men wtf :)

Så nu sitter jag här, och är redigt trött. Sov ite bra alls inatt. Jag kommer snart somna på datorn känns det som 0.o en powernap skulle sitta fint assu :D xD
Samtidigt som jag är sådär very trött så kollar jag in the voice, funderar på att gå. Är lite sugen men vet ite om jag ska. Men jag hörde att PACHANGA ska komma :D love it! YAAYY :)

* OCH kollar kläder. Haha, det är ganska typiskt tjejer att göra't men jag brukar ite göra det så ofta faktiskt (a) haha. Jag vill verkligen ha en Adidas tröja , iiiiäää , Svart med guldränder , eller den med grönt,gult och rött. Rasta tröjan , love love love . *drömmer* :D

    + = <3

MEN en dröm ska bli verklighet iaf. JAG SKA FÅ MINA SKOOOR SOM JAG VELAT HA SEN FÖDSELN :D puuumma :) Jag ville först ha svarta med guld (ofc) men det fanns ite, bara svarta med silver och de va ite riktigt min stil så blev dom här istället. Dom är fett snygga dom med :D läängtaar tills jag får dom! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Katja

jaaa kom med mig till the voice om du vill hihi:D<33

2009-08-05 @ 08:19:26
URL: http://caatz.blogg.se/
Postat av: kiiim =)

hahaha HAR pachanga gjort EN ny ny låt?

2009-08-05 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0