- 15 dec 2009.

Och ja min vänner, måste berätta lite om Torsdagen :)
Jag träffde min oldii donken-slash-skolkis homie , Viola , och åt ofc på donken, de va min födelsedagspresent från henne. HAHA! Some people knows how to make me smile :'D Att det är genom magen är väl ingen nyhet men vafaan sweetäh :D
Vi satt där huuur länge som helst och bara snackade massa shit och massa minnen och klagade på allt dom har gjort om där. Hallå, wannabe sthlm-donken? Bleaah :o Så körde vi en gammal Emily-Viola thing och jag träffade hennes söta småkusiner och blah blah :D

Ni får ursäkta att alla bilder är dålig kvalitää och fula men måste använda mig av min mobilkamera right now -.-'




Och så sthlm med Denise efter det :)
Vad vore världen i sin glans om ite svull fanns?! Kolla öraat, hahhaah v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0