En fråga, ett ärligt svar.


Skulle du förlåta din pojk/flick vän om den hade varit otrogen ?
Många säger på en gång ,  "nej aldrig i livet" osv. Jag förstår exakt hur dom menar och jag skulle göra desamma. Asså man blir skit sårad och arg och vill ite förlåta den. Man orkar ite tänka efter eller bry sig. Allt man någonsin byggt upp med någon annan spottar den på och skiter i när den gör något så dumt att gå till någon annan bakom ens rygg. Jag fattar inte och har aldrig fattat varför man ska va otrogen. Seriöst, vad tjänar man på det? INGET. Man kan lika bra bara gå till den man är tillsammans med och säga att man ite känner samma, har tröttnat eller helt enkelt ite vill mer. Det tjänar ju båda på. Visst ens partner blir massa ledsen och så men hellre de än att den får veta genom någon annan eller själv att man håller på och är otrogen. Jag blir så jävla arg och irriterad på alla som är otrogna. Och det jag hatar mest är när dom blir förlåtna och sen är otrogna igen ändå. Wtf?
Har du fått en andra chans till någon som älskar dig jätte mycket och förlåter dig och tar tillbaka dig så ska man faen ite sumpa bort den!
Otrohet är blä. Förstår mig ite på den och kommer aldrig göra det heller. Eller förstår att man kanske inser att den man är tillsammans med ite är eller ger de man vill ha men jag tycker fortfarande att man har en mun , den kan man öppna och berätta hur man känner. En lust ska ite kunna ha makten att förstöra mellan den man älskar. För jag antar att dom flesta är otrogna för att dom fick "lust" att ha sex med någon annan just då.
Så , var ärlig med vad du känner. Kärlek ska och är något fint. Inget hej-jag-knulla-dig..och-några till. BAJS PÅ OTROGNA PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0