Jag vet vad du tror att jag ite vet och ändå så vet jag det utan att du vet att jag vet de.

Jag behöver verkligen stor handla kläder snart. Känns som det var flera sekel sen jag köpte något, sist var min skit fiijjnaa halsduk som är lila :D (gud vad jag låter som en äkta tjeeejjöö) haha!
Och nu låter jag säkert som alla andra som bloggar oxå. Alla skriver typ om samma sak, lägger ut bilder på klänningar, kjolar och ja allt dom är kåta på och ite har råd med. MEN IDAG fick jag pengar så jag har tänkt att jag ska köpa kläder. Men måste tänka ut vad för något jag vill ha. Annars blir de att man bara tar något man använder kanske fem gånger efter man köpt det och sen ite rör mera. Typiskt mig ^^ så snart blir det att shoppa massor! (:

Aja vet ite vad jag ska skriva om idag för inget speciellt hände förutom att jag var och köpte lite nytt smink med Denise :)
Jag har också haft världens mest puckade samtal med Påntus, men skit kul var de iallafall. Han är ite riktigt som alla andra, de är positivt xD det är skit bra. Man ska ite vara som alla andra eller någon anna. Man ska vara den man är och ha sin egen stil. Ite simma åt samma vänstra sida som alla fiskar simmar åt. Simma åt höger! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0