Efter regn kommer sol. Vart faen är solen ?

Nu tänker jag ite bara säga de här för att jag tycker synd om dig och vill vara snäll, men det känns verkligen skit jobbigt
att behöva se dig så ledsen när jag själv mår minst lika dåligt. Hur bra tröst kan jag ge dig då liksom?  Jag har ite kännt dig länge, kanske ett år bara men du är sån underbar människa. Allt man har snackat med dig om betyder hur mycket som helst, och det är en jävla massa saker. Allt som har med dig att göra är bra & underbart. Om jag fick vara vem som helst i världen så skulle jag vara dig , eftersom du har de som många saknar, ett fint hjärta.
Och jag vet att de ite hjälper att säga "de kommer bli bra" för det är nästan bara jobbigare när man får höra det. Bara tomma ord. Jag vet exakt hur de känns för dig, känna att även om man har många så har man ingen. Att vilja säga så mycket som ingen förstår eller orkar lyssna på utan att kunna få ut något ord alls. När alla tror att man mår skit bra bara för att man gråter när ingen ser. Jag vet att du har svårt att lita på någon överhuvudtaget nu längre , för du har blitt sviken så många gånger. Men det värsta som kan hända är att du ger upp hela allt & slutar älska. Det är ite bra någonstans. Världen är ite full av idioter, de finns stjärnor som lyser också, de gäller bara att hitta dom, vilket är den svåra delen. Men jag förstår dig också.
Du är en fin person på alla sätt, både i de inre och de yttre. Jag har så svårt att fatta hur och varför det här ska kunna hända en person som du. Om jag bara kunde göra något åt det så skulle jag göra det.
Om du bara förstod vilken världefull person du är, vad faen som än sägs. Du ska ite ta åt dig, de är ändå ditt liv. Ingens åsikter ska väga mer än dina egna. Det är ite lätt men du måste orka kämpa. Tänk på alla runtomkring dig.
Tänk om du hade ett par favorit skor, som alltid finns där. Varje dag. Du kan ha dom när du vill. Så , en vacker dag var dom borta. Du skulle aldrig hitta dom igen, och dom skulle aldrig komma tillbaka. Skulle ite du bli ledsen?
Det är exakt samma nu. Även om du kanske ite orkar eller kan tänka så långt. 
Jag älskar dig jätte mycket iallafall. Komma alltid finnas här för dig, inget är för litet eller jobbigt att prata om. Allt är värt att tas upp när det handlar om dig sweetheart. Alla tårar kan torkas.

Förlåt om det här gör dig sur nu , men jag vet ite vad jag gör utan dig.
Vet bara att det ite går..

Kommentarer
Postat av: katja

If you want to talk just to say, what's old friends for :D<33

2009-02-19 @ 22:10:46
URL: http://apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0