JOBBIG VECKA!

Varför är de så jeavle kallt? Vi har precis åkt skridskor i detta bajsväder. Det
var riktigt kaaaallltt men det var kul :D fast vi hade en som varit lärare förut  och de var ju rooligare , men faen ite lättare. As jobbigt ju :O
Nu är de bara en vecka kvar på skolan, känns både skönt och ändå ite. Det är så
mycket som måste vara klart då..Men ändå skönt med lite ledigt. Få massa
med sovmorgon :D vilket jag oxå komma få imorgon , ingen psykologilektion så börjar typ vid ett , Härligt :)

Igår låg jag hela natten och tänkte på det. Om bara tanken gör mig tårögd , så hur komma
de känns om det blir verklighet? Jag vill verkligen bara att du ska må bra. Att allt ska bli bättre, de gör så ont att se dig som du är just nu. Utan att du vill säga något ord om det. Tänk liksom , på mig. Mitt samvete kommer väga tungt om det händer något. För jag vet vad jag har gjort..Känns lite som en del av det komma vara mitt fel också. Jag hatar att vara en av dom så tänker mkt! Varför slipper vissa vara såna? Jag hatar att tänka mycket
även om det kanske är bra ibland..

Btw, idag fyller Selin 18 år så grattis på henne :D
fett orättvist att de är 100 år kvar tills de är min tur -.- men
grattis iaf sötast  <3

Hoppas på en mindre jobbig fortsättning på dagen...
puss!


Kommentarer
Postat av: katy

vad här hänt:(?<3

2009-02-17 @ 17:06:21
URL: http://apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0