A heart without a home.

När jag kom hem idag hade mamma kladdat lite i min bok.

" Jag älskar dig för vad du är och inte vad du vill visa :)
Jag saknar dig varje dag.
Jag vill att du ska känna dig glad.
Livet är långt. Livet är inte lätt men du vet att allt kan förändras om man vill.
Vi är här varje gång, varje dag, när de är svårt, när de är lätt.
Vi är din familj och vi älskar dig.
VI glömmer dig inte!
"

Tänk alla gånger jag har gråtit för mamma. För allt vi har gått igenom som ingen vet om. Alla
gånger jag kännt saknaden av familj och att ite veta hur de känns. Finns inga ord.


- Mamma, jag dör för dig! <3


Kommentarer
Postat av: Tarziii

Åååååååååååå<3

2009-01-30 @ 01:19:34
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0