Hejdå 2008, HEJ 2009 :)



Då var vi där, 2008 har tagit slut. Ett helt år har gått fullt med sorg,glädje,hat,skitsnack, minnen, bra saker, besvikelser och allt sånt som ingår i ett år. Om jag ska göra en sammanfattning eller vad man nu ska säga, av 2008 så kan man säga såhär...2008 har varit ett år där jag har insett mycket saker. Har blivit besviken på vissa av dom sakerna, men vad kan man göra liksom. Nu vet jag iaf vilka man absolut ite kan lita på och är falska. Några av dom önskar jag ite hade varit de men men, man ska ta de dåliga med de bra och ite bara fokusera på de dåliga. Som vi är bra på.
Bra saker har också hänt detta år. Minnen som alltid kommer finnas för mig har skapats. Även om de har hänt dåliga saker och bra saker så vet jag att jag har växt som människa,de gör jag forfarande. Man lär sig ju nya saker hela tiden. Om de är åt rätt håll jag växer de kan man tycka olika om. Min mage har också växt. Och växer fortfarande.
Nu börjar bara ett nytt år, nya problem, nya minnen , nya händelser. Ett nytt år med massa saker att uppleva och gå igenom,

Jag hoppas det blir ett härligt 2009 för mig & alla andra. Gör de bästa av all tid ni har, för man vet aldrig när de kan vara de sista. Och oftast tar saker slut. Som jag , jag ska ta vara på donken och mina hamburgare. Jag vet ju aldrig när just den tuggan jag tar blir den sista. Därför ska jag njuta av varje tugga detta år :)

Och tänk på , "every new day is a new opportunity to make a new happy ending".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0