Av med kläderna, de är insidan som räknas ju!

Allååhh :D sen jag skrev sist i bloggen har jag badat, sovit, varit med Johanna och i torsdags hängde jag lite med Katja i Norrtälje innan jag drog till sthlm :`D de va typ fetaste rean överallt :D men de äre fullt av nuuu :D

Idag har jag ite gjort nåt speciellt. Läste äckligaste bloggen för ite sålänge sen, fyyyfaaen vilken störd människa som skriver den -.- www.hampo.blogg.se . Om du vill SPY så läs den!! Han är ju faen ite från denna planet iaf , hel onormal och störd unge ;s hur orkar man?! Hahah xD


Jag saknar basket! <3

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Unge.. du svarar ju inte på SMS!

2009-07-06 @ 15:47:17
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0