Inse fakta; JAG KLARAR MIG UTAN DIG!

När jag kollar på dig så känner jag besvikelse, men blir mest arg, så jävla arg inombords! Jag får lust att typ att bara kasta dig så långt bort ifrån mig som de bara går så aldrig mer kan få veta vart jag är. Jag blir arg för att du någonsin gjort mot mig och mer de du ite gjort för mig. Jag kan ite säga att jag hatar dig för ite ens hat är du värd. Du är INGET för mig, du är INGEN & jag hoppas jag aldrig mer behöver SE dig. Sen när du säger saker som ite stämmer blir jag bara mer...ahhhh! Jag hittar ite ens ord som kan förklara hur faen jag ser dig...

Varför måste man orka med såna jobbiga människor som du ? Det räcker med alla jag redan har varit med om.
Jag behöver ite dig, jag klarar mig utan dig.
Jag behövde dig förut , jag trodde jag ite klarade mig utan dig förut men den tiden är förbi för jag har insett så jävla mycket som du är för blind för att se, som du ite vill inse..
Asså bläääääääääääääää pååå diiiggg!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du har trott på allt skit som du har hört,det e inte mig du ska hata men skit samma för du känner inte mig. Du får fortsätta tro det värsta om mig, jag hoppas att en dag du är så pass mogen och inser att jag är inte den enda som har gjort misstag utan det är andra också som har gjort sina misstag fast de är inte ärliga. Jag ska i alla fall inte hata dig för allt skit du har skrivit till mig. Du verkar inte må bra efter allt, men en viss person måste säga som det va nån gång till dig så att du förstår. Du behöver inte oroa dig om vi råkar ses nån gång. livet går vidare och jag önskar dig lycka till. Tråkigt att det slutade på det här sättet. ta hand om er ( slösa inte mer tid genom att skriva dumheter , du mår bara värre)

2009-07-15 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0