It's now or never.

Now I'm back , en liten stund iaf xD
Jag är väldigt ledsen över att det troligtvis ite blir nå skåne denna sommar :( dom tre sista veckorna av sommarlovet blir här i tråkiga lilla hålan -____-  och jag kan fortfarnade ite fatta att de är knappt tre veckor kvar tills vi börjar skolan igen. SÄMZZT!! Jag har ju verkligen ite saknat skolan, har njutit av att den har vatt borta ett tag :D men tiden har gått sjukt fort. Som alltid, sommaren bara flyyyyger förbi & jullovet känns som en evighet.


Idag har jag inge speciellt planerat förutom att vara duktig och gå ut och springa :) Känns som de va ett tag sen jag tränade hos sjukgymnasten pga att jag sovit borta, gjort annat osv :o Men träna imorgon på morgonen oxå klockan sju typ, snark av tanken baraaaa :D
Jag har fortfarande ont mellan bena efter min lilla olycka som hände när jag och min syster Denise skulle åka och köpa mjölk. På nåt konstigt sätt vred sig cykeln när jag skjutsade henne och åkte vi ner i ett litet dike. Ja, det var lugnt med henne för de va ite hon som fick mitten av styret mellan benen. Så ställde jag mig upp och hade sjukt ont och min kära syster bara stod och asgarvade åt mig. Ibland är hon bara så jävla bra på att visa hur mkt hon bryr sig. Som förut när vi satt och åt och mina föräldrar pratade om vad jag skulle bli när jag blev äldre, vad jag skulle göra av mitt liv, så skämtade hasse och ba "Tänk om du hamnar på gatan" och frågade min kära syster vad hon skulle göra om hon såg mig sitta på på gatan och tigga om pengar och hennes fina svar va "Skratta" Hahaha xD syskonkärlek på hög nivå eller vaduu? Naaat :D

Men nu måste jag sluta. Hon gnäller >< hööhöö :)
Elleeer VÄNTA.. måste påpeka två grejer ;

- 2 4 J u l i
-09
min bror fyllde 7 år :) GRÄÄTTIIS I EFTERSKOTT!! <3

- 1  A u g u s t i
-09
Kära Fredrik fyller 19 år :)  GRÄÄTTIISS I FÖÖRSKÅÅÅTT! <3

DAGENS: mat.
SPAGHETTII OCH KÖÖTTFÄÄRRSSÅÅSS! Det är såå jävlaaa goooottt :D mkt kärlek till min favomat :D mat är livet, mat är det bästa som hänt människan. Utan mat skulle livet aldrig gå lika bra :D <3


And that's that :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: katja

halå för att du inte ska ha så tråkigt, så borde vi ha den där skräckis kvällenXD du kan bästemma när du kan, för jag är ledig hela tiden haha:P<3

2009-07-30 @ 01:20:56
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0