Jag ville bara säga att

Eftersom jag ite hade någon lektion igår på morgonen var Miriam så sjysst och sa att hon kunde hjälpa Viola att fläta in dreads i mitt hår för jag ville testa :) Det blev svart bruna och lila, jäävla långt blev det oxå :D Miriam var verkligen duktig och gjorde det fint , tillochmed i bak :D Så nu har jag ett helt nytt hår..nästan x) Fick en snäll kommentar av en lärare jag aldrig trodde kunde vara snäll. Hahaa hon tyckte jag hade fina "flätor i håret" xD
Och många har fått för sig att jag har varit utomlands och ser brunare ut i ansiktet ? Hahahah!
Aja bilder kommer när jag har lagt in dom på datorn. Nu måste jag väl fortsätta med svenska uppgifterna. Blää :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0