Ost!

Världen är full av idioter,
synd att du är en av dom..

Kommentarer
Postat av: kiiim a

Är jag en idiot för att jag älskar dig?



synd att du inte tror på mig, jag gillar verkligen dig och jag menar det. Det är dig jag har drömt om och det är dig jag längtar efter så mycket att få träffa, vad är det som står i vägen mellan dig och mig?



du anar inte hur mycket jag tänker på dig.. varje dag 24/7 finns du i mina tankar. <3 <3 <3



jag önskar vi kunde vara tillsammans för alltid..

2009-03-18 @ 16:53:36
Postat av: Tarziii

Varfööör kom du inte på friskisen i måndags som du lovade? :(

2009-03-18 @ 22:00:50
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kom ite för att hasse fick as mkt damp på mig...kan ta det på sms eller något om du vill veta.. <3

2009-03-19 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0