Jag vet något som du aldrig kommer få veta.

Eftersom det har blivit något åka-utomlands-ryck bland lärarna här på estet så åker dom flesta utomland nu. Linda med. Därför sitter jag och några till i klassen här och ska jobba med hennes brev om Versaille och drottningholms slott utan henne. Vi ska "försöka" skriva som dom gjorde på den tiden, "försöka" uttrycka oss på deras sätt. LYCKAT! Då måste man ta en kurs i latinska innan det går.. Höhöö 0.o Det är iallafall riktigt tråkig x) men för en gångs skull måste jag väl vara duktig och göra som man ska. Känns som det var länge sen jag gjorde det. Jag gör helt tvärtemot allt jag ska och borde göra hela tiden känns det som. Men ja, alla har väl sina perioder.

Just nu har jag lust att bara ha massor med pengar och göra något kul. Eller göra något kul överhuvudtaget! Någon som vill det? :o
Jag orkar ite med skolan, känns så slöseri med tid. Haha, vet att jag ite borde säga så men det känns så. Jag är verkligen skoltrött. Fattar ite hur jag ska orka typ 1 år till..eller 2..eller 3..känns som jag kommer bosätta mig i skolan och gå ut när jag är gift och har en barnfabrik. Varför ska skolan vara sååå lååång? Den tar mer än ens halva liv. Om man nu verkligen anstränger sig och gör allt man ska, går ut när man ska, studerar vidare så är man ändå klar när man är typ 25 eller nåt. Om man ska bli det man vill bli. Lyllo dom som redan har sitt liv planerat och vet vad dom ska göra av sig själva och av livet.. ahhh.. Jag får damp på alla tankar om allt nu.. :o Bara saknar så mycket och så många all the time..

Måste bara säga att jag har världens bästa lillasyster, Denise. Hon är så jävla bäst. Vad det än är kan jag prata med henne om det, hon kanske ite bryr sig men hon lyssnar iallafall. Dessutom är hon så glad mot mig , förstår ite hur en människa kan vara så glad mot en. Utan hennes skulle jag seriöst ite orka en dag till. Jag är så tacksam över att jag fick en sån grym lillasyster :D Och min lillebror, Nikolas, tiiihii sån glad och söt unge. Vi brukar prata på arabiska för vi tror vi kan det, haaha :D Jag måste faen vara adopterad, för jag är ite lik någon av dom någonstans ><
Mina syskon är det bästa som finns och hänt mig. Det finns inga ord för hur mycket dom betyder för mig, men jag tror dom flesta har fattat det (:

Tänk om. Hur ska dom orka?


Kommentarer
Postat av: katja

du får komma hit till norrtäljå e så kan vi gå ut äta någonstans:P

2009-03-19 @ 15:53:54
URL: http://www.apans.bloggsida.se
Postat av: kiiim a

vi kan göra något kul :D

2009-03-19 @ 18:09:04
Postat av: Tarziii

HAHAHAHAH ARABISKAA?

2009-03-20 @ 13:55:17
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0