Wuuw Äntligen Fredag! .. NOT..

Faen vad tiden går fort asså. Det känns som det var typ några dagar sen det var jullov och man satt som en barn och ville öppna presenterna. Men det känns även som det var hundra år sedan man var liten och tyckte det mesta var kul. Shiet. Tiden går så fort hela tiden. Man hinner knappt blinka så har det gått timmar, dagar, år. Tiden bara går.  Tänk liksom, man går i skola, samma sak varje dag. Man jobbar, samma sak varje dag. Man forsätter skolan efter 3:an , samma sak varje dag. Hela tiden är det samma sak utan att man riktigt vet vad man ska göra av sitt liv. Ite jag iallafall. Jag vet ite ens vad jag ska göra efter att ha tagit studenten, vad ska jag göra av mig själv? Och jag fattar ite hur folk kan förvänta sig att man ska veta exakt vad man vill bli och exakt vad man vill göra när man är typ sjutton år. Jag kanske just nu vill jobba i en affär men sen med tiden inser att det är hur tråkigt som helst och då vill jag helt plötsligt bli arkitekt (ite för att jag vill det men). Asså hur ska man veta?! Det känns som dom flesta redan har hela sitt liv planerat och vet exakt vad dom ska göra av det. Jag är mer en sådan som tar allt som det kommer och aldrig stressar, eller ite ofta iaf. Vilket är helt värdelöst ibland. Vilket leder till massa jobbiga saker. Men ja, jag vet ite. Längesen jag orkade stressa riktigt mycket. Höhö 0.o

Idag ska jag vara kvar i skolan ( på en fredag -.- ) och jobba med massa rester eftersom jag är ju så duktig så jag ligger efter med saker. Nu är det ju ändå ite lång tid kvar av den låånga tiden man har haft att göra klart allt (a) men jag hoppas på att få någonting gjort ^^
Är det någon som har tråkigt så är det bara att smsa, 0762133336 :) ite för att jag tror någon kommer ha lika tråkigt som mig men ja, får skylla mig själv antar jag.
Hoppas alla har en rolig fredag! För det kommer ite jag ha :) haha.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0