Time only goes by and you just flow by with it.

Jag och smink går verkligen ite ihop, jag är sämst på det och det är inget jag lägger ner tid på. Men nu när jag fick pengar så hade jag lust att prova någon en mascara som är bra. Jag frågade massa men och alla gav olika förslag. Det blev L'Oréal Double Extension Beauty Tube. Riktigt jävla grym är den! :D Ena sidan är vit geggan som hjälper så det blir längre fransar och andra sidan är med svart gegga som man ska fylla i ögonfransarna med efter det vita. Den håller också hur länge som helst.
Seriöst, jag blev ganska mycket jätte nöjd med mascaran! Jag som ite ens har så långa ögonfransar och vill ha det 0.o Lite dyr var den väl, gick typ på lite mindre än 200 kr tror jag. hööhöö , men smink har väl aldrig varit billigt. Om man skulle lägga ner pengar på bra smink och att se bra ut med sminket man köper så skulle man faen bli pank hela tiden :o
Iallfall, den är något jag rekommenderar om man vill ha längre ögonfransar :)

Det blev såhär;
(JA jag har ite fyllt i dom med svart på bilden och ser ut som ett ceeppää :D)




OCH
jag kollade runt lite och hittade en tjej som är fett grym på cupcakes och har en as ball stil :D. Fifaan vad duktig hon är! Skiiiiit duktig :o Min första tanke efter att ha suttit och glott på hennes saker med Viola var "jag blir hungrig" hahhaha xD  KOLLA HENNES BLOGG Metrobloggen.se/pussycake eller hennes bdb PussyCake.  Vissa människor är bara för braaaaaa, jag blir avis på henne! :/ haha.

men nu ska jag snart dra mig till Norrtälje. Donken idag :D (bara för jag börjar tio i ett)
 Hoppas vädret blir bättre asså , jag är feeeeeeeeeeeeeettt trööötttt på all snööö. Är det ite vår snart liksom? -.-

PÖÖÖSSS!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0