Fredag 13:e.

Tjäännaa alla glada barn! :D
Idag är de en speciell dag, idag ska man ramla, slå sig, göra bort sig, prutta inför hela klassen, man ska göra allt sånt där man ite vill ska hända :D för idag är det fredag den 13:e . Fast jag tror ju ite på dedär shiitsnacket, föddes ju själv en fredag den 13:e :)
Jag har iaf ite haft nån otur idag faktiskt. Man kan säga att jag mer hade otur igår natt när jag drömde om * och vaknade helt tårögd och ville bara somna om men låg kvar full med känslor. Det har väl suttit kvar lite idag med men annars har inget jobbigt/pinsamt/knasigt häänt :D

Kära ungen och jag va såna duktiga no-lifer och spelade sten,sax,påse på msn. Förlorade hon skulle hon gå emo till skolan, förlorade jag skulle jag gå fjortis till skolan. Vem förlorade då? Joo ofcc Cätthyy :D
Har vi tur får vi se en ny pimpad (åt fel håll) Cätthy på måndag :o  

EN PIMPAD CÄTHHY! :D
Erchään hon är sööt? Hahahha :D


Kommentarer
Postat av: bajs i toan

OMG vad sexig jag är asså XD vänta bara, snart ska jag göra värsta gjortis bilden på dig hah XD

2009-11-14 @ 22:24:44
URL: http://caatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0