Love is wicked.

Shulululu ! :D
Jag pallar ite att det ska vara så kallt! Hatar kyla! Det enda bra med vinter är att jag fyller år, 13 dec kl: 12.00 (glöm ite att anteckna) haha :D
På vintern måste man gå runt med så mkt kläder, jackor, vantar & hela skitet. Man kan ite se ut som en söt liten prinsessa eller nåt för såna kläder kan man bara ha på sommar'n. It sucks. Går man runt så fryser man bara röven av sig och blir förkyld. Man måste gå runt som en fuckiin eskimå :o De går ite att vara sådär solbrun och se pigg ut heller, man ser ut som ett lik och man vill ju ba somna av varje morgon av all kyyyllaaa.. buuhuuu .. så sämst! :(

Jag vill ha sommar.
Jag vill ha långa naglar.



Kommentarer
Postat av: caaaathy

bring it on, vi ska ha bild bråk hahahh

2009-11-23 @ 21:34:08
URL: http://caatz.blogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-12-02 @ 13:14:22
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0