Och så vare måndag igen.

Waaaahh! Faan va ruttet!
Man pallrar sig upp på morgonen, även om man vill ligga kvar i värmen och somna om. Man skyndar till bussen även om man vill missa den. Man går till skolan även om man vill vända håll och göra nåt annat. Man går till första lektionen på 2 timmar, naturkunskap och guess what?! HON ÄR SJUK! -.-
Va kul att att man ite visste det så man gick igenom all detta shit i onödan. Annars hade jag kunnat tagit väärsta sovmorgon och få min underbara sömn! :o På tal om sömn så låg jag vaken till ungefär 3 på morgonen och ba titta rätt upp i taket och lyssna musik. Haha, fyy faan vad seegt! :D

Det är lite synd att min syster har blivit sån tönt och tränar 3 ggr i veckan så att hon somnar typ vid 8, när ugly betty börjar. Nuförtiden är hon aldrig vaken länge längre, vilket hon va förut. Jag kan ju ite direkt väcka henne heller när jag ite kan sova för att då blir det bara en stor fet smäll och man vill ju se fresh ut dagen efter helst :o 
Ända sättet att väcka henne men ändå skydda mig skulle vara att sätta mig på henne, men är rädd för att hon kanske går sönder, eller tappar andan! Vill ite vara skyldig till hennes död heller.. haha :D

ajaaa, nu sitter jag här och väntar på Seliin. Vi ska till coop sen och hon ska hjälpa mig att få cancer  :o sen fortsätter väl dag i allmän ruttenheter och lektioner! :) jag har verkligen saknat skolan! Nääät!

 

 S H M U T S S H M U T S ♥


Hon fick nog sina flashiga ögon efter mig!
Jag hade oxå såna när jag va ung :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0