I will fuckin replace you.

Hellooo! :D
Nu är det äntligen en veckas frihet från skolan , fett shööön! Idag har jag faktiskt inte gjort nå speciellt, jobbat lite på en bilduppgift. SNARK! Har försökt hjälpa Johanna att komma på vad hon ska klä ut sig till på fredag när hon ska på halloween-fest. SHIT den kvinnan är så jävla kräsen! :D

Har Lyssnat en hel del på musik, bla albansk musik! Denise som är lite sådär svenning av sig har ju klagat en hel del på min häftiga musik (det gör hon fortfarande och kolla snett på mig)  -.-
- D: Ska jag rövknulla dig eller?
HAHAHAH!

Tänka sig att tiden går så sjukt snabbt, det är redan onsdag liksom. Snart är lovet over & man måste tillbaka till det vanliga. Längtar verkligen inte :(
Jag vet inte hur resten av lovet blir, men idag fick jag pengar av mamma :D så ska väl göra nåt med dom :) Känns som nya kläder skulle behövas nu. Eller kanske ny hårfärg. Haha , är inte så glad över min bajsbruna (light) färg jag har just nu ^^
Nästa vecka på fredag hoppas jag det blir bra. Men ja , vi får se. Det blir oftast aldrig som man tror.


HAHA, MINNEN E SÅ BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0