2 september.

Idag fyller min kära älskade syster 13 år :D haha liten hon är egentligen :D men skitsamma jag älskar henne mer än nåt annat på denna jord iaf (: Jag är så jävla glad över att just hon är min syster för hon är verkligen den bästa lillasyster man kan ha :D Hon liksom sådär allt i ett, hon är alltid glad och positiv mot mig , finns alltid där när jag är ledsen eller grubblar över nåt eller vad de nu än är så lyssnar hon på mig :) sen kan hon vara sådär syskon-jobbig oxå så man typ vill slå henne för att hon är så jobbig :D men så är det med alla syskon ^^ sen kan hon vara sådär sur och uppkäftig & samtidigt helt underbar. Som sagt , allt i ett.
Jag skrev ett roligt grattis sms till henne imorse & min present kommer hon få lite senare för just nu är jag pank, men jag vet exakt vad jag ska köpa till henne men det kan jag ite säga nu för hon kanske läser...hahah xD :D 

Aja ett stort GRATTIS till min älskling idaag :D Jag hoppas du har en bra & rolig dag och hoppas du gillade vårat fina kort till dig XD haha!

Jag älskar dig jätte mycket Denise! <3
Diazpower för alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0