Fy faen vad guutt!


LILLA AL-FADJI BLOGGAR PÅ NATTSTAD

 
 
 

Hej Lilla Al-Fadji! Du bloggade tidigare på Stureplan tillsammans med din vän Abu Hassan. Är du spänd över att få en alldeles egen blogg?
Aldrig i min liv. Varför ska jag vara spänd? Vem har sagt till dig den här dumhet? Är det Babi? Va? Säg till mig! Min slutgiltigt svar är yallafall: NO! som säger man på amerikän.

Hur skulle du beskriva bloggen?
Som president off Amerikän. Yes I can.

Vad kommer du att blogga om?

Knüll, möney, läydies, chämpoin, rapp, hüüdshit och så vidare plus. The vanligt lajf of Lilla Al-Fadji, den tüngaste. Så jävla hüüd!

"Dagens outfit" som alla modebloggare håller på med, är det någonting för dig?

Det är jag som startat vad man idag kallas M.O.D.E. Så offcourse måste jag göra den så alla vet vem som uppfanns fina kläder.

 

 

 

Kanske lite tips på hur man får så flashigt hår också? Vad är knepet?
Socker plus water. Det är den som är hemlig recept. Men skriv inte det då alla kommer börja göra den och försöka ta mina läydies

Kan vi även vänta oss videobloggar?

Precis. Ni kan väntas allting... plus mera... ouff den var deep!

Hur går det med din karriär annars? Något skivkontrakt i sikte?
Jag har haft recård kontractation i nu 10 år. Snart kommer första single. Feautering Puff Diddy Comb. Snoop Diggy Dog. Dr. Drej och Meminem

Mer TV och radio då?
Det stämmer! Watch out för new shit som kommer säkert kommas ut någon gång i future kanske. Man vet inte aldrig.

Men råna ICA tänker du väl ändå inte göra igen?

What? Vem har golat? Är det Babi? Jag ska ge till han stryk!

Slutligen. Varför ska man läsa din blogg?

Det är som nyheter på tiwii. Varför ska man kolla dom? Jo, för annars man missar vafan som händis i the world. Min blogg är som Rapport men mera viktigt.





http://www.nattstad.se/LillaAl-Fadji

 



HAHAHAHAH omg han har börjat blogga på nattstad :D :D :D Guuuuuuld! :D xD hahah :D Han e så sjukt rolig, precis min humor asså !! <3
Jag vet ite hur många ggr jag har knarkat honom på youtube , så sjuuukkt rolig :)


Kommentarer
Postat av: therese reimer

:) haha ne de e väll så!, väldigt sött skrivet av dig. Sprid den gärna så blir jag glad i hjärtat :) . din blogg verkar med spännande..får ta o kolla runt lite här ;)

2009-09-21 @ 16:01:22
URL: http://theresereimer
Postat av: ELML

Tack:D

Du verkar också skitschyst...speciellt när du säger att jag e det (höhöh..);*)

Tänker börja läsa din blogg oftare,den e så mysig<3



Ha´re görgött:)

2009-09-21 @ 17:10:08
URL: http://emmydots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0