What if.

Tjenis penis!
hoppas allt är bra med alla :D jag håller iaf på att bli förkyld och låter som faen när jag pratar (men bara på morgonen) Det är sjjuuukkt jobbigt, ni vet när det bara rinner i näsan och man ba sitter där som en jävla tönt och måste låta när de är tyst i klassrummet och alla ba tittar på dig. Gööhh ><
Men jag är glad, fick VG & VG+ på alla mina grejer & provet i kultur och idèhistoria. Är faen stolt over mig själv. Tänka sig att jag kan vara så duktig ibland. Det trodde jag aldrig om mig själv. Jag som ite ens kan titta på en skolbok utan att sucka & tänka att jag ite vill göra't. Hahah :D

Idag är det äntligen fredag btw , kom jag på lite sådära.. hahah, Ite för att jag har längtat , men ändå :D Det känns ite som en hel vecka redan har gått, tiden ba flyger förbi. Snart är det väl jullov & nyår oxå :p xD
Jag ska nog ite göra nåt speciellt idag förutom att plugga & få ny jätte söta skor :D höhö :)
Nästa vecka blir heeel slaaapp! Shiet ser nästan framemot den xD
Marknaden är jag ite så taggad på , bara åka karuseller. Det är kul men dyyyrt, orka slösa typ 60 eller vad dom nu kostade förra året bara för att åka EN gång :o men men , det är som sagt kul.

OCH OCH OCH
Jag vet ite vad jag ska göra av dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0