+


- Nya saker.
Jag älskar när jag får/köper nya kläder, får nytt hår, börjar gilla en ny godis (haha) eller vad som helst som är nytt. Det är drygt när allt bara är exakt samma sak hela tiden. Vissa saker är bra samma hela tiden som typ Big Mac. Men annat, neej det går ite. Mitt stjärntecken är lite så med. Vi skyttar tröttnar fort på saker & människor x)

 
- Ledighet.
Yees, lediga dagar är så jävla shööööne :D Inga tider att passa, inga böcker att somna på. Typ gör-vad-du-vill-med-din-tid och slipp tänk på allt annat :D Kärlek till detta! :D

- Mina syskon.
Men jaaaa. Bland de bästa som finns kommer mina älskade syskon med. Jag kunde ite har fått bättre än dom. Det skulle kännas så jävla tomt utan dom, jag skulle aldrig klara av att vara ensam-barn utan syskon, blää :D Dom är värdefullast för mig mina diiaz barn :D xD  love love love them :) <3

- Tattoos.
När jag har fyllt 18 , vågar & har pengar så ska jag faen göra en har jag bestämt :D det är så sjukt snyggt med tattoo! Det ska man verkligen ha & det är nice! :D puss på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0